Stres
Stres je reakcí organismu na nároky a výzvy každodenního života. Krátkodobý stres může být motivující, ale dlouhodobý stres může mít vážné negativní dopady na fyzické a duševní zdraví. Zvládání stresu zahrnuje techniky relaxace, časového managementu a hledání podpory.
Životní situace
Mnoho mladých dospělých čelí výzvám spojeným s nalezením vlastní identity a smyslu v životě. Tato období změn a hledání mohou vyvolat úzkost a nejistotu. Terapeut poskytne podporu při objevování vlastních hodnot, cílů a směřování v životě.
Životní situace
Rodičovství přináší mnoho výzev, jako je vyvážení pracovního a rodinného života nebo řešení problémů s dětmi. Rodiče se mnohdy cítí přetížení a nekompetentní, což může negativně ovlivnit jejich duševní zdraví. Terapeut může poskytnout podporu i strategie pro zlepšení rodičovských dovedností a posílení rodinných vztahů.
Životní situace
Zdravotní problémy, ať už fyzické, nebo psychické, mohou mít významný dopad na kvalitu života. Lidé často vyhledávají terapeutickou pomoc, aby se vyrovnali s nemocí a přizpůsobili se novým okolnostem. Terapeut může poskytnout podporu a pomoci najít strategie pro zvládání bolesti a stresu spojeného se zdravím.
Seznam terapeutů
Petr Bezděk MSc.
Petrův přístup se vyznačuje holistickým pohledem na lidské zdraví a pohodu. Klienty vnímá jako komplexní bytosti, jejichž tělesné, duševní a sociální aspekty jsou propojené. Zkoumá i nové přístupy k léčbě a osobnímu rozvoji skrze pohyb a sport.
Seznam terapeutů
Mgr. Darja Doucková
Darja je psycholožka s profesní dráhou od roku 2001. Vystudovala jednooborovou psychologii se zaměřením na dětskou a rodinnou psychoterapii. Má zkušenosti z pedagogicko-psychologické poradny, základních škol i dobrovolnictví. Nyní působí jako školní psycholožka, mediátorka, lektorka a soukromá psycholožka specializující se na školní a rodinné problémy.
Seznam terapeutů
Mgr. Ivana Hradecká
Ivana je psycholožka, která dlouhodobě působila v oblasti sociálně právní ochrany dětí. Je v psychoterapeutickém výcviku v Gestalt přístupu. Specializuje se na práci s dětmi a mladými lidmi, kteří to mají složitější. Její zkušenosti zahrnují hlavně práci s rodinami a dobrovolníky, provázela také lidi při změně kariéry. Má praxi v oblasti školení měkkých dovedností, které pomáhají v osobním i profesním rozvoji.
Seznam terapeutů
Mgr. Veronika Kalášková
Veronika vystudovala pětiletou jednooborovou psychologii na UP v Olomouci a v roce 2015 získala magisterský titul. Působila jako školní psycholožka na středním odborném učilišti v Olomouci a od roku 2018 na základních školách v Táboře.
Má zkušenosti z rodinného centra, organizace Člověk v tísni a z práce lektorky a koordinátorky primární prevence. Od roku 2020 je frekventantkou systemického psychoterapeutického výcviku a od roku 2021 vede vlastní terapeutickou praxi. Pracuje pod pravidelnou supervizí a účastní se intervizních setkání.
Seznam terapeutů
Mgr. Tereza Kohut
Tereza je vzděláním psycholog, aktuálně procházející výcvikem v psychoterapii zaměřené na řešení. Ve své terapeutické práci uplatňuje principy dialogické praxe. Má několikaletou zkušenost s vedením individuálních setkání s dospívajícími a mladými dospělými, kteří prožívají duševní nepohodu, nebo se snaží porozumět tomu, co se jim v životě stalo. Věnuje se lidem, kteří zažívají neobvyklé zkušenosti z oblasti tzv. psychóz (např. slyšení hlasů), a jejich blízkým.
Seznam terapeutů
Mgr. Lucie Kopecká
Seznam terapeutů
Mgr. et Mgr. Tereza Kuncová
Tereza se zaměřuje na integrativní Gestalt terapii a psychologii ve zdravotnictví, v současnosti je ve výcviku. Pracuje jako školní psycholožka na gymnáziu, taktéž má zkušenosti v problematice parafilií a prevenci sexuálně motivované trestné činnosti. Zaměřuje se na dospívající a jejich problémy spojené s mezilidskými vztahy. Klade důraz na individuální přístup k jedinečným osobnostem klientů a společné hledání řešení klientových potíží.
- 1
- 2